Aaaangekomen in Ierland! - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Joy Smit - WaarBenJij.nu Aaaangekomen in Ierland! - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Joy Smit - WaarBenJij.nu

Aaaangekomen in Ierland!

Blijf op de hoogte en volg Joy

12 Juli 2013 | Ierland, Killarney

Waaaauw. Wat een mega mooi hotel!
Hier ga ik me wel vermaken de komende 5 maanden. Vreselijk lieve mensen, super gastvrij. Ondanks dat ik toch aardig aan het idee moest wennen dat ik 5 maanden niet naar huis kom hebben ze me hier toch al wel een beetje thuis laten voelen.
Heel raar om 24/7 Engels te spreken en je betaald hier €9,10 voor n pakje sigaretten (zo jammer). Maargoed, dat zijn allemaal dingen die je natuurlijk later wel weer uit kan vinden.

Tot nu toe; super hotel, mega mooi weer en erg lieve mensen.
xxxxxxxxxxxxx

  • 14 Juli 2013 - 14:27

    Elly Van Der Burg:

    Hoi lieverd!
    wat leuk dat je een dagboek hebt, kan ik lekker alles volgen. Ben reuze blij dat de reis goed is gegaan. Ik had vanmorgen al gekeken hoe het weer bij jou is op www. windfinder.com Gezien dat het voorlopig fantastich blijft en erg warm. Van Anna-Marie de foto's van het hotel doorgekregen. Ziet er fantastisch uit! Vanmorgen had ik haar aan de telefoon en zij vertelde mij het laatste nieuws. Wat fijn dat de mensen zo aardig zijn en wat ik erg leuk vind is dat er zo veel nationaliteiten zijn! Ook fijn dat je een eigen kamertje hebt. Stuur mij eens een foto van jou in uniform, volgens Anna-Marie vind je het vreselijk! Ja, een jurk he. Hier is op dit moment geen nieuws, maar ik heb je kortgeleden nog gesproken. Ik zal je zeker volgen op je dagboek en ik ben blij dat alles er zo positief voor je uitziet. Komt allemaal prima in orde met jou en je zult zien dat de tijd om zal vliegen met zoveel lieve mensen om je heen. Ik hou super veel van je en ik hou zeker kontakt met je. Heel veel liefs,
    oma

  • 15 Juli 2013 - 22:59

    Henriette Warmerdam:

    Hi lieve Joy,
    Dit is super zo'n electronisch dagboek. Ook ik heb de foto's gezien en dat ziet er super gaaf uit. Toch modern, had ik niet verwacht in de "ruige omgeving"van Ierland. O ja, als je die foto van jou in uniform hebt, wil ik hem uiteraard ook zien.
    Ach, je moet maar zo denken, 'smorgen heb je geen stress om te bedenken wat je aan moet, gewoon die jurk.
    Lieve schat geniet nog even van je vrije tijd, want vanaf woensdag is het werken. Best spannend.
    Wens je heel veel succes en tot gauw via de email.

    Dikke kus
    Henriette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joy

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 3636

Voorgaande reizen:

24 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

12 Juli 2013 - 01 December 2013

On my way to Ireland!

Landen bezocht: